woensdag 18 september 2019

Groenlo - station


Als stoomtreinzoeker kun je best wel veel informatie vinden op internetpagina’s. Zo kwam ik terecht op een site van het Dagblad Tubantia: station Groenlo wordt weer meer station. Een reden daar een kijkje te nemen. Eerlijk gezegd, mijn indruk is dat de start best wel goed is geweest maar dat inmiddels in de ketel het heilig vuur is gedoofd.  
Het ziet er een tikkeltje verwaarloosd uit. Het is niet alleen mijn beoordeling want bij mijn bezoek daar werd ik aangesproken door een echtpaar, eveneens nieuwsgierig naar de ontwikkelingen. De teleurstelling over de stand van zaken was zichtbaar met betrekking tot het resultaat.
Particulier station Horn in Limburg
Dat het anders kan bewijst een particulier initiatief in Horn. 
Station Marrum met de pannenkoektrein
En het opgeknapte station Marrum, gelegen aan de voormalige lijn van het Dokkumer lokaaltje.







Zie voor meer informatie de site van het Dagblad Tubantia:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten